عروس

دوستم ح جیمی دختر بسیار خوب ولی بسیار بسیار توداریه....

امشب بهم گفت که فردا قراره عقد کنه و کلی هم عدرخواهی کرد که چرا تا حالا بهم نگفته و پنهان کرده به خودش هم گفتم واقعا ناراحت نشدم اتفاقا برای اینکه به خواسته ش رسیده و داره ازدواج میکنه حقیقتا از ته دل خوشحال شدم و آرزوی خوشبختی و سپید بختی براش دارم.

تو این دوره زمونه که همه چی بگیر نگیر داره و متاسفانه از سمت خیلی ها انرژی های منفی ناشی از حسادت و بخل ساتع میشه کاملا بهش حق میدم که پنهان کنه اتفاقا بهش گفتم  با توجه به  شناختی که از بچه های همکلاس و هم دانشگاهی  دارم اصلاااا و تحت هیچ شرایطی بهشون نگه ( من و ح جیمی تو یه دانشگاه و یه مقطع تحصیلی داریم درس میخونیم..البته میخوندیم....جفتمون دم دفاع هستیم و تا یکی دو هفته آینده دفاع میکنیم اینم بگم رشته تحصیلیمون در حد چند واحد با هم تفاوت داره).

خلاصه .... ح جیمی عزیزم ، دوست خوش قلب و مهربونم.....خوشبخت بشی الهی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.