ختم CPR

موضوع اینه که من آدم بسیار تنهایی هستم..خیلی تنها....

نه اینکه حالا آدم بدی باشم که ازم همه فراری باشن..نه...من از تقریبا همه فراری هستم....مدت هاست که قلبم سرده سرده....با خودم فکر کردم که شاید اون آقای پست قبل بتونه گرما رو به قلب سرد من برگردونه ولی چطور؟..به هوای پروژه علمی باهاش تماس گرفتم و اتفاقا استقبال هم کرد ولی باز خودم شروع کردم به ملامت خودم که اگه دیگران بفهمن؟ اگه این خوشش نیاد؟ اگه سرخورده شم؟ و هزار اگه ی دیگه....

قرار شد برای رسیدن به یه نتیجه واحد در مورد پروژه علمی فکر کنیم و نتیجه رو به هم خبر بدیم ..در طول هفته که از اوشون خبری نشد منم گفتم امروز تو تلگرام براش پیام میذارم ولی دیدم جمله بندی کردن و نوشتن برام سخت تر از حرف زدنه...تصمیم گرفتم تماس بگیرم...قبلش با خودم عهد بستم اگر جواب داد که هیچی اگر جواب نداد و پیگیر تماس هم نشد خودش و پروژه رو با هم بی خیال شم..درست ساعت هفده و سی و یک دقیقه تماس گرفتم.....جواب نداد و تا الان هم تماس رو پیگیری نکرده.....همینجا من ختم پروژه رو اعلام میکنم....

دختر دوازده سیزده ساله نیستم وایسم رویابافی کنم از پس زده شدن هم خوشم نمیاد پس بهتره همون تو لاک خودم بمونم و سرم رو هم بیرون نیارم که ببینم چه خبره مبادا یه وقت هوایی شم....از همون دیشب هم ارسال درخواست های کاری و تحصیلیمو شروع کردم برخلاف تصمیمم همه اغلب رو فرستادم پوزیشن های آمریکا....

میدونم هیچی نشده و شاید از نظر دیگران هیچ اتفاقی نیفتاده و احساس من یه احساس بچگونه باشه ولی واقعا از اینکه زنگ زدم و اون موضوع علمی رو مطرح کردم ناراحتم و دارم خودمو سرزنش میکنم...آخه منوچه به این حرفها؟؟؟

فقط خواستم بنویسم..همین

نظرات 4 + ارسال نظر
دخترمعمولی چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 13:02 http://mamoolii.blogsky.com

فقط خواستم بگم منم اینجا رو می خونم :)
فقط کلا آدم کم کامنتیم :)

سلام معمولی عزیزم....
خیلی خوش اومدی..خوشحالم کردی عزیزم

پریسا یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 08:55 http://roga2.blog.ir

چه خبر عزیزم تماس گرفتن؟

بله پریسا جان..همون شب ساعت یازده اس ام اس دادن و عذرخواهی کردن بابت جواب ندادن و گفتن که جمعه عصر تماس میگیرن...جمعه عصر هم تماس گرفتم و صحبت کردیم..البته بیشتر صحبت هامون در مورد کار و مقاله بود.

نازلی جمعه 11 آبان 1397 ساعت 03:49

بخاطر خیلی دلیل ها عزیزم
الان با گوشی هستم سختمه تایپ. فردا مفصل نظرمو برات میگم

ممنونم نازلی عزیزم

نازلی پنج‌شنبه 10 آبان 1397 ساعت 23:22

اشتباه کردی .خییلی هم اشتباه کردی
اما نه اون اشتباهی که فکرمیکنی

چرا اشتباه کردم؟...نازلی ساعت یازده پیام داد و عذرخواهی کرد از اینکه نتونسته جواب بده و فردا عصر زنگ میزنه....منم فقط گفتم خواهش میکنم شما ببخشید من بدموقع تماس گرفتم شب خوش....
نازلی من تو روابط عاطفی خیلی ترسو هستم....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.