عاشورا

*

امروز مامانم جوری رفتار می‌کنه انگار من و بابام امام حسین و یارانش رو کشتیم.....مادر من والا ما خودمونم دل خوشی از عملکرد یزید و سپاهیان عمرسعد نداریم منتها گیر نمیدیم به ملت.

**

مداحه تو تلویزیون  داشت می‌گفت : دست خدا بر سر ماست خ رهبر ماست...والا من ده بار به گوشم اومد خاک خدا بر سر ماست خ رهبر ماست....

***

لذتی که در انتقام هست در بخشش نیست. بیش از چهار ساله منتظر همچین موقعیتی بودم دارم تلاش میکنم در با کیفیت ترین حالت ممکن انتقام بگیرم بلکه آتیش دلم کمی سرد بشه بلکه این کینه از دلم پاک بشه یا حداقل بتونم فراموش کنم یا کم کم برام بی اهمیت بشه.صد البته که انتقام من به پای ظلم اونا نمی‌رسه....امان از حسادت

نظرات 1 + ارسال نظر
نازلی شنبه 21 مهر 1397 ساعت 15:33

خواهر چطوره ؟ بهترن ؟

خدا روشکر بهترن...فقط یه جلسه از شیمی درمانیشون باقی مونده...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.